Theatervoorstelling Marlies Ruigrok

Op zaterdagmiddag 11 november organiseert Stichting Vrienden van de Woudtse kerk een theaterconcert in de Woudtse kerk. Met de opbrengst wordt er gespaard voor de verduurzaming van het kerkgebouw.

Zangeres en theatermaker Marlies Ruigrok brengt haar Muzikale Theatervoorstelling ‘De Kleur Oranje’. Een vrouw besluit op een dag een wandeling te gaan maken. Een heel lange wandelling, honderden en honderden kilometers, duizenden voetstappen, oneindig in de tijd. De voorstelling is een bundeling van (gezongen) verhalen over kwetsbaarheid, over het leven, over eeuwenoude rituelen om de dood te vieren, over de kracht van de mystiek, over de liefde en vurig verlangen: De Kleur Oranje.

De voorstelling wordt om 14.00 uur voorafgegaan door een wandeling voor herinnering, bezinning en ontmoeting in de polders rondom ’t Woudt, geleid door Psycholoog Erik-Ivo Homan. De wandeling, vanaf de kerk in ’t Woudt, is een mooie ‘weg’ naar de voorstelling om uw eigen herinneringen en verhalen met anderen of in stilte te beleven en te delen. Lengte ca 6 km. Na terugkomst koffie en thee in de kerk.

De Delftse Marlies Ruigrok is bekend van haar eerdere voorstellingen AZUL (2019), waarmee ze De Entreeprijs op Festival Boulevard won, en Zócalo (2021). Recent bracht zij haar debuut EP “Papel’ uit. Ze wordt begeleid door de 3 muzikanten; Aron Raars – gitaar, Peter Keijsers – sousafoon, trombone en Boudewijn Ruigrok – piano, synthesizer.

Deze voorstelling is mede mogelijk door de bijdragen van Gebr. Van Kessel Wegenbouw B.V., Cultuurfestival Boerol, Harting Holland, Kwekerij ’t Woudt en de Gemeente Midden-Delfland.

Kaarten kunt u bestellen via deze link.
De entree voor het concert bedraagt 17,50 euro (incl. 1 consumptie). Deelname aan de wandeling kost € 7,50 inclusief een drankje na afloop.
De voorstelling duurt ongeveer een uur.
Kaarten zijn in voorverkoop, maar ook nog aan de deur verkrijgbaar via het scannen van een QR code waarbij u betaalt.

11 november 2023