Prop. drs. M.J.W. Brederoo uit IJsselstein

Collecte Diaconie: Trans World Radio

Het is de missie van TWR om mensen dichtbij en ver weg te bereiken met Gods goede nieuws! Vanuit de Bijbelse opdracht laten ze het Woord van God overal horen. De hoop die je kunt putten uit het Evangelie stralen zij uit én zenden zij uit -hoe dan ook. Waar dan ook. Voor iedereen. TWR: bron van hoop. U kunt actief meedoen door uw gebeden en donaties. TWR zendt wereldwijd uit in meer dan 300 talen in 190 landen. TWR zendt niet alleen programma’s uit om mensen bekend te maken met het Evangelie, maar ook programma’s die verdieping bieden aan hen die Christen zijn geworden. Meestal kunnen mensen niet naar de kerk en zijn deze programma’s het enige geestelijke voedsel dat er is. TWR zet tegenover de constante dreiging een constante uitzending van hoopgevende programma’s! De programma’s van TWR.nl en zijn online via de site te beluisteren. Doneren is mogelijk via NL75 INGB 0000 7723 42 t.n.v. TWR Nederland & België te Barneveld. Van harte aanbevolen.

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

30 juli 2023