Oecumenische dienst

Voorgangers: mw. ds. Emöke van Bolhuis-Szabó en diaken Melchior Kerklaan

“Vrede is ver, verder dan ooit” zong Rob de Nijs al in de jaren 80. Komt er ooit vrede op aarde? Jazeker dat komt eens, maar is nu nog ver te zoeken. Daarom organiseert PAX al meer dan 50 jaar met duizenden mensen de vredesweek. Ook dit jaar zullen van 16 t/m 24 september 2023 honderden lokale activiteiten samenkomen met een gemeenschappelijk doel: vrede. Dit jaar wordt er naar onze democratie gekeken, die onder druk staat. Kijk voor meer informatie op www.paxvoorvrede.nl.

Ieder jaar houden we in september de oecumenische viering met onze katholieke broeders en zusters uit Den Hoorn. Dat is altijd een heel prettige en warme viering omdat het geloof ons verbindt. Deze zondag zal het Woudtse kerkkoor de dienst opluisteren. We zingen samen mooie liederen. Ook de kinderen zijn van harte welkom; er is natuurlijk een kindernevendienst.

We hopen u te mogen ontmoeten!

De oecumenische stuurgroep

17 september 2023