Oecumenische dienst

In het weekend van 16/17 januari vinden de oecumenische diensten plaats in het kader van de ‘Week van gebed voor de eenheid van christenen’. Het thema is: de opdracht van Jezus ‘Blijf in Mijn liefde’ (Johannes 15: 9). In beide diensten gaan diaken Melchior Kerklaan en dominee Barbara Lamain voor.

Op zaterdagavond is er een viering in de RK kerk om 19.00 uur – daar gelden de regels vanuit de bisschoppen wat betekent dat er maximaal 30 kerkgangers kunnen komen. In deze dienst zullen een paar voorzangers vanuit de parochie zingen. Sonja Nowee zal de dienst muzikaal begeleiden. Wanneer je deze dienst wilt bijwonen is het noodzakelijk je van tevoren op te geven. Dat kan via denhoorn@onzelievevrouwvansion.nl of 015-2615125, uiterlijk donderdag voor 12.00 uur.

16 januari 2021

Sint Antonius en Corneliuskerk