Ds. T. Wegman uit Zeist

Kerkdienst met als voorganger ds. T. Wegman uit Zeist.

Er kunnen 30 bezoekers worden toegelaten. Reserveren kan tot vrijdagavond 20.00 uur via reserveren@woudtsekerk.nl. U krijgt dan zaterdag bericht of er inderdaad een plekje beschikbaar is in de kerk.

Collecte Diaconie: Kerk in Actie

Binnenlands Diaconaat; Ondersteuning diaconaat arme regio’s

Armoede in Nederland is een groeiend probleem. In regio’s als Groningen, Limburg en andere gebieden aan de rand van ons land, zijn de armoedecijfers schrikbarend hoog. Armoede gaat hier vaak over van generatie op generatie. Er is weinig werk en er zijn weinig voorzieningen om kansarme jongeren op te vangen. Kerken willen graag helpen bij alle problemen die hiermee samenhangen. Ze starten initiatieven als voedselbanken en kledinginzamelingsacties. Ze laten kwetsbare gezinnen letterlijk niet in de kou staan en zorgen ervoor dat kinderen niet in te kleine kleding naar school hoeven. De kerken zelf zijn echter vaak klein en hebben niet veel financiële middelen. Met uw bijdrage maakt u het mogelijk dat Kerk in Actie kerken in deze regio’s begeleidt en ondersteunt in hun diaconale taak.

Collecte Kerkrentmeesters: eigen werk

14 maart 2021