Ds. mw. A.P. Brabander- Schuytvlot uit Wassenaar

Online kerkdienst op de derde Advent met als voorganger ds. mw. A.P. Brabander- Schuytvlot uit Wassenaar. Het bezoeken van de dienst is niet mogelijk.

Collecte Diaconie: 4e Adventszondag – Christenen voor Israël

Christenen voor Israël zet zich in om kennis over Israël te verspreiden. Het is belangrijk om goede informatie te geven over Israël, om tegengif te bieden voor de steeds weer oplaaiende Jodenhaat én om de kerk te helpen om te blijven bij de boodschap van Gods Koninkrijk.

Ze zetten zich op verschillende manieren in. Ze verzorgen 650 lezingen per jaar in kerken en op scholen, organiseren tentoonstellingen in het Israëlcentrum en ruim 60.000 gezinnen in Nederland ontvangen de krant ‘Israël Aktueel’. Dit wordt allemaal mogelijk gemaakt door giften van betrokken christenen. Helpt u ook mee?

Collecte Kerkrentmeesters: Instandhouding eigen kerkdiensten en gebouwen

20 december 2020