Ds. M. Treuren uit Pijnacker

Sing-in

We gaan het nóg een keer proberen: een sing-in na de dienst! De vorige keer was niet helemaal duidelijk wat de bedoeling was, dus dat zullen we dit keer beter doen. Houd je van samen zingen? Zijn er liederen die je graag zingt maar die in de kerk niet of weinig aan bod komen? Blijf dan op 29 september gewoon zitten na de dienst. Aartjan zal ons op de piano begeleiden. Neem eventuele verzoeknummers mee, dan maken we er samen wat moois van.

COLLECTE DIACONIE: Kerk in actie: werelddiaconaat september – Colombia

In Colombia komt nog veel seksueel misbruik voor, omdat mannen meer macht hebben dan vrouwen en veel Colombianen die rolverdeling normaal vinden. Kwetsbare jongeren, inheemsen, Afro-Colombianen en vluchtelingen uit Venezuela lopen extra risico. De organisatie Renacer beschermt en begeleidt kinderen en jongeren die het slachtoffer zijn van seksuele misbruik of dat dreigen te worden.

COLLECTE KERKRENTMEESTERS: Eigen Werk

29 september 2024