Ds. Barbara Lamain

In deze dienst lezen we Lukas 15: 11-32, over zoeken naar verloren zonen.

Collecte Diaconie: Kerkinactie, Zending in Indonesië

Op het Indonesische eiland Java wonen veel boerengezinnen die nauwelijks kunnen rondkomen. De Javaanse Kerk helpt boeren en boerinnen om coöperaties op te zetten, waardoor ze minder afhankelijk zijn van tussenhandelaren en een hogere prijs voor hun producten krijgen.

De kerk leert boeren ook hoe je duurzame landbouw bedrijft en hoe je met lokale gewassen gevarieerd kunt koken. Dankzij de irrigatiesystemen die zijn aangelegd, hebben de boeren de komende jaren grotere opbrengst tijdens de oogst.

Met de opbrengst van deze collecte steunt Kerk in Actie Javaanse boeren een beter inkomen te verwerven. Helpt u mee? Geef in de collecte of maak uw gift over via NL 89 ABNA 0457 457 457 t.n.v.  Kerk in Actie te Utrecht o.v.v. Javaanse boeren Indonesië of doneer online. Hartelijk dank!

Collecte Kerkrentmeesters: Eigen werk

16 oktober 2022