Ds. M. Treuren uit Pijnacker

Samen zingen heeft een enorme verbindende kracht! Geniet u hier op de zondagen ook zo van? En wat is er nou mooier dan in een volle kerk dat ene prachtige lied met elkaar als gemeente te zingen? Op zondag 30 juni zal er na afloop van de dienst gelegenheid zijn om nog een aantal liederen te zingen. Wanneer u dat ene prachtige lied meeneemt, dan zal Aartjan ons begeleiden op de piano. Iedereen, jong en oud, is van harte welkom.

COLLECTE DIACONIE: Kerk in Actie: werelddiaconaat – Moldavië

In Moldavië staan zieke en kwetsbare ouderen er alleen voor. Door de hoge werkloosheid in dit armste land van Europa werken hun kinderen veelal in het buitenland. Moldavië kent bovendien geen zorgstelsel vanuit de overheid.

Met steun van Kerk in Actie biedt organisatie Home Care ouderen thuiszorg, komt op voor hun rechten en ondersteunt mantelzorgers. Jaarlijks ontvangen 200 ouderen liefdevolle thuiszorg en worden vrijwilligers en professionals getraind in het bieden van zorg op maat.

COLLECTE KERKRENTMEESTERS: EIGEN WERK

30 juni 2024