Mw. ds. B.E. Lamain uit Delft (doopdienst)

In deze dienst zal de Heilige Doop bediend worden aan Mels. We kijken met blijdschap uit naar deze dienst.

Collecte Diaconie: Bloemenfonds

Elke week staat er in de Woudtse kerk een mooi boeket bloemen, dat op zaterdag door de dames van de bloemendienst gehaald wordt, zodat we er op zondag tijdens de dienst van kunnen genieten.

Na de dienst worden de bloemen naar één van de gemeenteleden gebracht. Een mooie traditie. Helpt u mee deze traditie in ere te houden? U kunt deze collecte vandaag steunen, maar weet u dat het bloemenfonds ook de collecte app staat? Van harte aanbevolen.

Collecte Kerkrentmeesters: Missionair werk

Sinds het ontstaan van pioniersplekken is er veel geëxperimenteerd met en geleerd over nieuwe vormen van kerk-zijn. Via online modules over thema’s als ‘Hoe ontdekken we samen het christelijk geloof?’, ‘Hoe ontdekken we waar we als kerk van toegevoegde waarde kunnen zijn?’ stelt de Protestantse Kerk de opgedane kennis gratis en breed beschikbaar voor pioniersplekken, andere vormen van kerk-zijn en bestaande gemeenten die ‘kerk naar buiten’ willen zijn

Via het programma Missionair Werk ondersteunt de Protestantse Kerk missionaire activiteiten in het hele land. Geef in de collecte of maak een bijdrage over op NL10 ABNA 0444 444 777 t.n.v. Protestantse Kerk o.v.v. Missionair Werk januari.

14 januari 2024